Alla hjärtans dag.



Jag sitter verkligen i skiten. Riskerar att förlora det mesta men vad gör det? Pengar är pengar, man lever bara en gång. Jag är glad ändå. Jag lever med tron om att allt löser sig i slutänden ändå, även om det tar tid och man bryter ihop ett antal gånger på vägen dit.



Annars? Alla hjärtans dag. Ingen favoritdag för mig faktiskt, men hoppas alla andra får en fin dag tillsammans med sin älskade.  Jag har faktiskt alltid varit ensam, eller haft världskrig med dåvarande pojkvän, just denna dag haha. Men jag klagar inte som alla andra bitterfittor som sitter ensamna idag. Jag må vara ensam, men det finns olika typer av kärlek. Ta hand om varandra och det ni har tillsammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Leeejna!!!

du är en stark o fin tjej du jooojooo!!! o du ska veta att jag tycker om dig sååå förbaskat mycke:)pusss pusss /L

2012-02-14 @ 19:04:28
Postat av: Johanna

Fina, underbara Leeejna! Du är så himla go du, jag tycker om dig så förbaskat mycket jag med!!! Värdlen bästa tjej! <3

2012-02-14 @ 23:12:52
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0