7 februari 2011

Knappt sovit något inatt. En blandning av stress och panik håller mig vaken och det är ytterst stördande då jag skulle behöva få sova en hel natt för att orka komma någonstans med allt skolabete som måste göras -.-


Idag blir det iallafall att möta upp Kakan efter hon varit på arb.intervju för att sedan fixa med lite ärenden. Senare har jag en dejt med Mimmi och ikväll ska jag förmodligen till farmor som fyller år idag! Grattis på 67-års dagen :) Kvällen/natten tänker jag spendera med att skriva noveller, få något gjort i engelskan och så även påbörja en fallbeskrivning inom psykologin. Yeah, wish med luck!






Ge mig massor av energi någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0