3 februari 2012

Fredag. Här hemma blir det fredagsmys med me, myself and I. Skräckfilms-maraton och lite gott, känns helt ok ändå!  Jag har lärt mig att på ett sätt uppskatta ensamhet, eller egen-tid kanske det är mer. Jag hatar att vara ensam, men ikväll är en sån kväll då det känns helt ok. Gick upp vid 7 imorse eftersom jag hade tvättid (jävla ovärd tid...) så är lagom trött, plus att jag inte är riktigt på topp med hälsan. Feber, förkyldning och allt tråkigt skit, så denna kväll blir perfekt för att vila upp sig.  Vi börjar med The Innkeepers!



Finns dock en sak som saknas just nu...

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Är också massa sjuk idag :( faaaan alltså vad sur jag blir på att man dyker upp sjuk hos någon sådär då!!

2012-02-03 @ 20:43:31
URL: http://cuddlyake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0