27 februari 2012

Hallå där!



Spenderat helaaaste dagen tillsammans med min fru, vapendragare och bruuur; Zarah!  Fick lite ärenden gjorda, käka på Chii&Wok, var förbi Neptun och avsluta med en istearT på kupolen. Otroligt gosigt! :) Tack bruuuur!


Nu när jag kom hem så väntade städning, vika tvätt och diska....och vart fanns motivationen? Ingenstans alls. Men körde igång lite melodifestvalsklassiker, och slängde av mig till underkläder så nu jäklar är jag på topp. Lika bra att fortsätta när jag kommit igång. Helst av allt vill jag att klockan blir 23, så hjärtat slutar så vi kan knalla hem till han
och gooosa!


På återseénde!


Zarah, jag vill åka pååååt igen! Utan massa vågor, haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Så jäkla schnygga vi är dåå!

2012-02-27 @ 17:48:45
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0