23 februari 2012

Toppenväder men vad gör jag? Jo sitter och pluggar för fullt när jag egentligen bara vill slänga böckerna åt helvete och istället få spendera denna dag ute i solen! Fick ju dock njuta av vädret imorse när jag gick hem från bebis :)  Vakna inatt av att det spöregna ute och blåste storm, så fick be han stänga fönstret. Trodde ju inte då att man skulle vakna upp till detta underbara!


Allt är bara på topp just nu. Finns inget som är tråkigt, jobbigt eller liknande. Jag är bara himla lycklig! Och idag, så känns det att vi närmar oss våren, lovely. Det finns det även två andra som också känner av; Esmet och Shenzi. Enda sen jag kom hem vid klockan 11 så har dom sprungit runt och skrikit och legat och larvat sig på golvet. Lätt att få något vettigt gjrot då ;P  Well, on with the day!



The smell of your skin lingers on me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0