21 februari 2012

Sov hur bra som helst inatt, och vaknade upp bredvid världens finaste! Ändå är jag helt död nu och vill inget hellre än att lägga mig sådär skönt i soffan och bara slöglo på tv tills jag somnar ;P  MEN, har annat viktigt att styra med! Ska se om jag kan få klart en kurs idag, eller till på fredag senast. Kanske sticker ner till Zarah senare när jag behöver lite peptalk, måste även förbi LiU för att lämna tillbaka lite bäcker. Eller om man borde låna om dom? Dunno. Har fullt upp idag i vilket fall som helst :)





Min bästis knas-Moa var på topp igår ;)   Haha, så jäkla gó unge!


Spenderade hela dagen igår hemma hos Herr och fru Martinsson/Yngve, underbara människor! Jag hade en dejt med Keno medans dom åkte iväg och handla, det bjöds på tacos, bus bland soffkuddarna, Pippi-film och så lite dans på det. Perfekt dag som avslutades med soffhäng, guuudis och lite, ytterst liiite BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0