11 februari 2012 - Tvätt!

Alltså, ibland blir jag bara så trött på mig själv. Jag är en förvirrad människa.
Tvingade upp mig själv kl 7 imorse för att ta hand om tvätten. Så trött och jävligt åkte jag ner i tvättstugan och sparka igång 3 maskiner. När jag sedan på min väg ut tar en snabb blick bokningstavlan, så inser jag att jag inte alls hade min tvättid klockan 7...nae den började klockan 12!  Haha kände hur jag bara ville ge mig själv en höger. Som tur var så snodde jag inte någon annans tid, och rätt skönt ändå att få det gjort 5 timmar tidigare ;P

Är så van vid att behöva gå upp klockan 7 lördagmornar om jag vill tvätta, för det finns aldrig någon tid annars! Så jag offrar mig så de andra i huset kan ägna sig åt annat!



Denna dag blir förövrigt lugn. Är fortfarande förkyld så satsar på att bli helt frisk nu.  Ska hem till Kakan vid halv fyra då det är fooootboll, Arsenal-Sunderland. Senare har jag dinner-dejt med min bruuur Zarah! Det bjuds tydligen på kycklingsalllad och så charma jag till mig en kladdkaka med ;)  Förhoppningsvis får jag även sällskap av en snygg fransyska inatt med. Mysig dag, hela dan!





Nae, en dusch och iväg!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Haha, älskar dom där glasögonen! Måtte dom hålla den här sommaren med ;P

2012-02-12 @ 03:30:51
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0