Visste du att...

Jag
- Hatar verkligen särskrivning
- Blir varm under fötterna när jag nyser
- Biter otroligt mycket i gaffeln när jag äter
- Kastar av mig kläderna här hemma när jag är ensam, endast för att få dansa runt till Madonna i underkläder
- Tripperkollar alltid om spisen är avstängd, även om jag inte ens varit i närheten av den på flera dagar
- Dregglar nästan för mycket när jag sover. But hey, that's cute
- Jag har blivit pedantisk, eller så är det tvångstankar; Allt måste stå på sin plats.
- Mår dåligt om sifferantalet på volymen på TV inte är ett jämt tal
- Ser jag en matta som ligger snett så måste den rättas till snarast möjligt
- Låser alltid min ytterdörr när jag kommer hem, även om jag ska ut 2 sekunder senare
- Måste alltid sova med fötterna innanför täcket, eftersom monsterna under sängen finns kvar sen barndomen
och dom älskar att kittlas under fötterna eller greppa tag runt fotlederna
- Det här är första lägenheten av alla jag bott i under åren,  som jag bott i längst
- Har svårt för att se folk i ögonen
- Har otroliga problem, och en rädsla över att åka rulltrappa i tron om att den ska stanna
- Från ingenstans kan jag ibland bara skrika konstiga saker eller göra konstiga ljud
- Jag har starka planer på att bli lesbisk och ta över världen!


Helt trött efter ett hårt pass på gymmet, så får bli en film och försöka somna skapligare än igår ;P


Kommentarer
Postat av: Richard

Jag kan faktiskt dela din rädsla för rulltrappor. När jag gjorde militärtjänstgöring så fastnade vi i en rulltrappa i ett varuhus. Tog typ 3 timmar innan dem fixade den. Alla affärer han stänga och jag fick gå hem tomhänt. Alltså vadå - Varför hatar jag clowner liksom?

2012-04-04 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0