Sug kuk

Denna dag...Finner inga ord för den! Vidrig, äcklig, jobbig? Inte ens de orden kan uttrycka nog vad denna dag gjort med mig. Jag är sekunder ifrån att bryta ihop totalt, och det riktigt ordentligt. Inget litet psykbryt om man säger så. Allt föll samman tidigare idag och ja, jag förbereder mig nu på det absolut värsta. Only time will tell.

Det roliga med allt det här måste nog ändå vara de människor som ständigt kommer med sina bekymmer till en, och vill ha sympati osv, inte bryr sig ett skit när det väl gäller någon annan, haha!



Wähwäh. Hoppas på att gulletuss kommer förbi och sprider lite glädje snart iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Leeejna!!!

AJ LÖÖÖV JUUUU!!!<3

2012-04-11 @ 08:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0