Söndag, tredje kvällen.

Dag tre av tre. Alla lever och är på topp!


Jag sov mer eller mindre hela dagen. Vid klockan 18 hoppade jag in i duschen för att piggna till och sedan var det bara på med kläder och smink för att knalla hem till min bror. Vi starta med ett fyrmannaparty; Jag, bror, Dagge och Mutta. Öl dracks under tiden som vi kollade på störda YouTube-klipp. Senare under kvällen kom lite vänner till Dagge och bror förbi. Himla trevliga människor :D 

Så, jag har kommit fram till att dessa tre dagar har varit helt kanon, galna och de bästa på länge! Jag behövde det. Men nu är det hårda pass på gymmet som gäller igen!!!







Daggelicious and Frankiiiie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0