Produktiv dag!

Känner att jag fått mer gjort denna dag än vad jag fått någonsin, haha.


Mötte upp mah boii Djimmy tidigare. Han hade även han saker som skulle fixas så först blev det Liu, sen banken, Af och så avsluta vi det hela med ett besök på Pastasnäckan. Haha som vanligt så blir jag helt mongo i hans närhet så det var det han fick stå ut med :) Har även hunnit med att städa, och skickat runt lite CV:n.

Fick även ett samtal idag. Jag blev erbjuden jobb på Telenors Kundtjänst. Ska på intervju imorgon vid halv elva, så får vi se om det kan vara nåt. Jag är dock inte mycket för varken kundtjänst eller säljarjobb, men får kanske ge det en chans!


Dags att röra sig in i duschen för snart får jag besöööök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0