Lördag, andra kvällen.

Vaknade upp på lördagsmorgonen pigg och på himla bra humör, dock inte hemma haha. Så vid 10 knallade jag hemåt. Väl hemma blev det soffhäng i väntan på att jag skulle följa med på middag ute hos frugans mamma, vilket var ytterst trevligt med massa god mat :)


Väl hemma igen så var det bara svida om och sätta på det snygga ansiktet för då var det nämligen dags för inflyttningsfest hos Zarah's syster. Mötte upp henne och Pierre för att sedan styra stegen vidare mot festligheterna. Även detta blev en otroligt kul kväll med ostbågsregn, trevligt folk, historier om mig som 16-åring, Sanning eller Konka osv. Dock så dog stämningen lite när en tjej fick för sig att spy i en helt jäkla timme, haha. Tyckte synd om henne men det är väl så det blir när det blir för mycket av det goda. Folk droppa en efter en och vid halv ett - ett så ringde en karatefull och lycklig Lina mig! Så när Z&P knalla hem så följde jag med Lina till Cromwell! Träffade massa folk som man inte sett på länge, drack rosa drinkar och bara hade allmänt kul! Det hela slutade med att Lina hitta en rik snubbe och hans bihang som vi tydligen skulle hänga med en stund. Så efter några fler jäger-redbull, pizza, seriösa samtal och några meningar på makedonska (?) så knallade vi hemåt. Först stanna vi till här för att mata mina bebisar och sedan gick vi hem till Lina där jag somna rätt så snabbt på soffan. Var väl hemma runt sex, och vakna vid nio igen, så inte många timmar sömn där inte ;P

Har inga bilder från denna kväll.


" Tickle her puna....tiiiis"
Är inget man säger till någons syster, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0