I'm back.

Haft en otroligt bra dag, för att ha varit onsdag!

Gjorde comeback på gymmet efter att inte ha varit där på två och en halv vecka. Har haft sån jävla ångest och min kropp mår inte bra alls. Har endast fått i mig skräpmat och rört alldeles för lite på mig. Men allt har varit så rörigt i livet, undermedvetet skit och så stress på det. Ingen bra kombo direkt. Nu har det vänt och jag är på topp igen! Så kötta sönder på gymmet och dra ner på både alkohol och mat :)

Har även hängt med Djimmy boii hela kvällen. Vi lagade mat, kollade på fotbollen samt Old School! :) kom hem för en stund sen så tänkte gosa ner mig med tjejerna och somna till Scrubs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0