'

Ärligt talat. Heeelt jäkla ärligt, detta är verkligen inte min dag. Varför? Vet inte, har ingen aning alls.


Mitt humör sviker, det är väldigt schizofrent idag känner jag. Ena stunden är jag på topp med en släng av ADHD (som alltid) och sen vänder det bara. Lagom irriterande. Jag vill göra miljoner saker på en och samma gång men kan inte göra något av det. Idag har jag haft planer på idag att bli fotbollsproffs, crossåkare, rockstjärna, Victoria's Secret modell...typ otroligt grym på något. Men inget av det funkar tror jag, haha. Trött på att vara arbetslös, hatar att plugga, otroligt förbannad på att CSN är så fruktansvärt långsamma. Klaga mer? Aa absolut, det skulle jag gärna kunna göra men känner att det får räcka så.

Tog en runda på stan med Zarah iallafall förut. Blev en istearT på Kupolen, sen en sväng inne på Servera och lite andra ställen. Vuxet? Mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0