19 april 2012.

Trött och jävlig, vill lägga mig i sängen och soooova. Fast då skulle jag inte hinna nånting! Tvättat sen sju  imorse, och ska snart ta hand om allt annat som måste göras. Ska även skriva klart min utrednng om Nusvenska i Svenska B och få in nån uppgift i engelskan. Aja, bara fortsätta!






Just ja, blev ingen babylycka här hemma.
Möttes av nåt hemskt imorse. Tror inte min pärla var redo att bli mamma helt enkelt. Hon betedde sig konstigt igår kväll. Hon var mer mammig med mig än vanligt och verkade orolig, samt att magen såg insjunken ut. Allt verkade bra när jag gick och la mig och hon somna bredvid, men tydligen inte :/  Aja, finns ju både för och nackdelar. Men måste säga att det känns lite tråkigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0