16 april 2012

Hej hej, hallå!

Jag lever och det är åter igen en ny vecka. Idag måste massa ärenden göras och så ska jag även träffa Djimmy som jag inte sett på vet inte hur länge.


Min helg då? Haha klockren. Lördagen började med tvåmannafest tillsammans med min wingman Zarah och fortsatte sedan med att vi knalla upp till Cromwell där vi fick sällskap av fler vänner och avslutades med efterkrök i Ektorp.
Hemma hos Zarah blev det rusdryck, kebab, bus och dans till skum musik. Zarah envisades även med att slå på Playboy efter klockan slagit tolv, haha ;)
















Haha vet inte varför Sonny valde att gå loco i badrummet hemma hos sig ;D Bob och jag följde blodspåren på golvet och till slut fann vi detta!


Och efter att vi bäddat ner denna gosse och tagit denna bild så knalla jag och Bob hem till mig för att gosa ner oss i sängen :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Men faaaan, loco i badrummet, WHY?!

2012-04-16 @ 14:18:22
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0