Shopping

Hellu world!



Jag lever, mer eller mindre. Allt pendlar upp och ner lika a bergochdalbana mest hela tiden.



Meeeen idag iallafall så har jag spenderat lite tid tillsammans med bästa bruuuur!
Tog en shoppingrunda på stan :)  Han fick med sig en apsnygg vinterjacka, samt en tröja och lite annat. Jag kom hem med en gossig tröja, lite nya sminkpenslar och annat smått. Glömde dock det viktigaste som var till mina tjejer, men de får köpas imorgon.


Gina 249:-


My liiips smakar coca coooolaaaaa haha.


Bror bjöd även på maaat på Pastasnäckan, tack som tusan för det! Efter att båda blivit kräksmätta så knalla han hemåt och jag stack hem till mig igen. Så ja, hemma igen men snart dags att svida om och tagga till för en kväll hos bror. Hoppas på att Jimpan inte sviker nu utan kommer hiiit och umgås :)

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0