Kalla fingrar och getingattacker!

Efter nattens migrän, så kravlade jag mig upp, satt i soffan en stund och sedan rullade jag in i duschen för att bli människa igen.

Har nu varit ute på en långpromenad med Kricka, skulle även ha hunnit träffa Jaana och hennes man, men dom skulle iväg, så då har vi nu istället suttit utanför mig i två timmar. Blev mycket GUL BIL, elakheter och så även getingattacker! Haha Kricka fick se mitt sanna jag, och jag lyckades även skrämma slag på 3 män som kom med bil när jag sprang runt och skrek i ren panik! Men geting jäveln satt sig i pannan på mig, och sedan i handen.
Kom precis in igen, mina fingar är som is och så fort dom är varma igen så står matlagning på schemat!
Frugan kommer hem från jobbet vid 19:30, så då blire käk och sedan iväg och träffa två pojkar vi inte umgåtts med på så jättelänge...ska bli trevligt!


Oldiiie


Haha, slänten var inte så brutalt brant, men ändå hamna vi där!


Det är ju dock några timmar kvar, så jag ska underhålla mig själv på nåt sätt. Kanske en film, en bääärtz...eller något annat finurligt man kan komma på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0