i'm done!

Inga fler män i mitt liv på ett bra tag! Det är nog med drama och bråk, jag har fullt upp med andra bekymmer.
Fine, skulle Mr. Slash knacka på min dörr en dag och be mig gifta mig med han så visst, men innan dess lever jag mitt liv ensam, och mindre problemfritt :)


Anyways...
Tog mig en lång jäkla promenad tidigare idag. Höjde volymen till max i lurarna och bara gick. Strömmen, himpa, strömmen igen...ah en riktig långis blev det. Superskönt! :)


Älskar höstens alla färger, men den gör mig fortfarande otrolig deprimerad! Usch, ge mig åtminstånde vinter!


Nu ska jag placera min röv i soffan hela kvällen och plugga försäljning & service prov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0