Godnatt!

Ohooo dags för tant att sova. Tog en Powernääp på 4 timmar idag haha, men är fortfarande helt död. Måste nog börja göra som Natta sova middag! Somna ju mer eller mindre på lektionen idag ;P


Just ja, någon kanske är intresserad av vad jag styr med i skolan? Detta gjordes idag, som ska säljar i skolans butik imorgon! (Öppet 9-12, finns på floristgymn. ;)


Solitär, Kalla och björngräs.


Nivåbukett


Den andra jag gjorde, dock ingen som ska säljas. Inte den bästa, då formen kunde blivit något bättre.


Haha min vapendragare! Ödet förde oss samman. Skulle inte stå ut utan denna kvinna ;P


Pernilla med sin fina bukett, och så även Natha and her sexyface ;) hahaha pucko!


SÅJA! Nu har ni fått sett lite. Kakan försvann iväg en sväng för cigg-köp, så jag gosar ner mig i sängen så länge. Kanske får turen att få lite mer plats inatt! Haha ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Duktiga du! <3

2011-09-10 @ 18:34:56
URL: http://mimmiolofsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0