funny how fallin’ feels like flyin’

Börjar sakta men säkert komma tillbaka till livet!  Har sovit sen kl 11 fram till 17 idag, och under tiden så har örat kämpat på bra! Vaknade några gånger av att det gjorde så fruktansvärt ont, men somnade snabbt om igen...sköööönt! Så nu har det iallafall läkt hål, och det går åt rätt håll. Till kvällen så är allt som vanligt igen :)  Glad över att jag slipper 3 dagars öroninflammation som när jag var liten, haha.


Tack vare all sömn, så har jag fått så pass mycket energi att jag kan ta tag i mitt bombnerslag till lägenhet!

Detta hände under EN jäkla helg, och detta är endast köket! Haha fyfan mår ju dåligt när det ser ut såhär!!!
Någon har missbrukat både pizza och cola ser jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0