'


Ur någon slags horoskopgrej:
"En händelse från det förgångna vill inte lämna dig i fred. Sök hjälp."


- Det finns ingen hjälp som någonsin kan göra så att jag glömmer, eller någon hjälp som kan ta bort dessa mardrömmar. Att en enda människa kan vända uppochner på ens liv. Jag räknar dagarna, och kanske försvinner allt detta med honom :)



Ligger nergosad i sängen med Esmet och Shenzi. Lite egentid inatt igen. Den ena snarkar, och den andra jagar saker i sömnen. Jag själv glor på Rederiet i hopp om att snart bli trött, kunna somna skapligt och imorgon bitti kunna vakna någelunda pigg och utvilad :)
I veckan kommer även ett paket på posten, som jag skulle vilja ha nuuuu!!! Nananaa.



Liiiiiten misse! Och tusan så brun och fräsch jag var. Dags att införskaffa der där efterlängtade solkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0