7 september 2011 - på bättringsvägen!

Såjaaa, efter 12 timmar sömn (vaknade kl 13 förut) så känns det som att jag är påväg att bli frisk igen.
Nu är det bara hostan och alla tusen nysningar som ska väck!! Tror nästan jag svimma lite igår när jag nös 10 gånger på raken.


Blev fotboll med bästis igår, San Marino - Sverige. Första halvlek var världens sömnpiller då inget hände, vilket är konstigt efter som San Marino är klassat som världens sämsta lag typ. Men i andra sen så blev det ett litet målkalas från Sveriges sida iallafall, och matchen sluta 0-5!! ;) Bästis åkte hem till sin pappa och sov, hon var rädd för att försova sig då hon började kl 6 idag. Jag bredde ut mig i sängen, satt på ett avsnitt av Rederiet och måste ha somnat ganska snart. Gjorde typ inget annat igår än att ligga på soffan och sova.


Anywaaaay...DET ÄR DAGS!!!!  Äntligen har Soa börjat igen, och jag tänkte att jag skulle ta mig tid att kolla på första avsnittet från säsong 4 nu :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0