20 september 2011

Wiiiiou.  Kanonbra dag har lilla Joppahäna haft! :)

Först skolan som vanligt. Gjorde runda luftiga buketter på floristiken och jag har börjat fundera lite kring ifall jag egentligen ska gå kvar. Tåls att fundera mer på iallafall. Skulle sakna ihjäl mig efter min fina klass :/
Slutade kl 16 och då knallade jag hem, med värdelös huvudvärk och som mos på toppen så började det såklart att regna, och där gick jag utan jacka -.-

Väl hemma, och en dos av både mat och Rederiet så började iallafall huvudvärken släppa. KANON!
Sen...sen ni!!! Så fick jag äntligen träffa Simbah (Jimmy)!!!! Vi har inte setts sen i somras då vi båda varit upptagna med annat, men nu så! Han kom upp hit en sväng, hälsade på tjejerna och sen rulla vi förbi Björte. Han satt och löka hemma framför WoW, så vi roa oss med annat samt med att kasta saker på Björte, haha.


Fan så jag saknar min skitunge! Vet ingen människa som ständigt är så jäkla glad, så himla kuuuul! :D


Nuuu ska jag gosa ner mig i sängen med mina två pärloooor och somna till Rederiet. Måste vara pigg imornbitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0