18 september 2011

Lovely sunday!


Somna sent, vakna sent :)
Har inte gjort speciellt mycket idag mer än att ta hand om disken, samt fått i mig lite mat. Suttit och slöat i soffan helt enkelt. Tänkte att jag skulle ta tag i städningen, men den får vänta lite nu eftersom att jag fick upp ögonen för något heeelt annat, nämligen shoes! Har för mycket skor, men vill bara ha mer precis som vilken brud som helst, haha.


Vill ha! Dessa snyggingar kommer från Have2Have

Även hittat lite annat som kommer beställas hem, bland annat ett clip-on set och så har jag även satt igång planeringen för lägenheten! Det ska målas om, slänga ut lite gammalt och in med lite nytt. För första gången, så ska jag trivas i mitt hem. Jag har aldrig hunnit med det förut.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fi fan va snygga! :D SKOOOOOR ^^

2011-09-19 @ 12:37:43
URL: http://bowenmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0