17 september 2011

Helluuuuuu world!



Ojojoj vilken riktig slappar dag jag haft. Har haft egentid vilket var vädligt behövligt. Jag är inte på topp just nu så behövde vara ensam och bara va. Har legat i soffan hela dagen, kollat på Jersey Shore och nu slötittar jag på Transformers som är på TV4. Måste komma in i duschen snart...haha tar tid på mig!


Min fredag då?  Hade tänkt mig en vit helg, men igår så blev det party :)  Börjde lite smått här hemma med frugan och så kom även KA förbi. Drack lite bääärtz, och senare gled vi ut till Åby hem till Frigge. Hade en helkul kväll, men det blev lite för mycket av det goda, vilket både jag och Kakan fick leva med idag, haha. Kvällen kunde ha slutat bättre, men jag är helnöjd ändå!

Men lika bra att ta den där efterlängtade duschen, se vänta några timmar tills nattsällskapet kommer :)
Älskar att ha dagar och tid för mig själv, men nätterna klarar jag inte av ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0