16 september 2011

Sol, klarblå himmel....en perfekt frdag skulle de flesta säga.

Jag känner inte detsamma. Vaknade kl 5 imorse av världens migränanfall. Kändes som hela ansiktet skulle gå sönder och hur jag än försökte lägga huvudet, så gjorde det bara ondare. Skiten satt i till 10 imorse, och hur mycket jag än ville så kunde jag inte somna ifrån det.  Jag är så trött på min kropp. Det går inte en dag, utan att jag har ont någonstans. Är det inte huvudet, så är det ryggen eller mina knän. Det är så tröttsamt, och ännu mer tröttsamt är det för folk runt omkring som får höra mig beklaga mig hela tiden.  Har verkligen hamnat i en svacka denna vecka...


Nästa vecka får det bli ändring på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0