15 september - VEM?

VEM

Vem är i rummet med dig? Esmeralda och Shenzi
Vem fick du senaste sms av? Kricka
Vem tänker du på nu? Ingen, mer VAD jag borde göra med livet.
Vem pratade du senast i telefon med? Min fina pappa
Vems hus var du senast i? Hmm, Kakans mammas hus skulle jag tro
Vem önskar du var med dig nu? Min familj
Vem är din favoritsläkting? Favoriserar gärna inte släkt..men farfar var den bästa!

VAR

Var är din mobiltelefon? På laddning vid sängen
Var handlar du mest? H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Lånade den en kall sommarkväll av brors polare Ulma :)
Var åkte du senast bil? Hem från Willys igår med KA, Kakan och Runard


VAD

Vad åt du senast? En baguette som jag fick av Toooommy
Vad drack du senast? Capri-Sonne
Vad är den närmaste saken som är blå? Esmeraldas filt i soffan
Vad har du på fötterna? Mina tofflor!
Vad är din favorit färg? Vitt, svart..grönt
Vilken film såg du senast? Minns inte namnet på den vi såg igår, så de får bli Bridesmaids som vi såg i förrgår!
Vad hör du just nu? Esmets purrande, hon ligger och gossar på min mage

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Många gånger
Hånglat på en bio? Har väl hänt
Hånglat i skogen? Yepp
Tyckt att din kusin är het? Haha vattenskalle är inte hett! Haha nej men verkligen inte
Sovit naken? Har hänt
Kört över hastighetengränsen? Hmm, nej :O
Målat om ditt rum? Ja, och snart är det das för lägenheten
Dansat framför en spegel? Haha alltid så fort jag är ensam!
Fått hicka? Jorå, helst ska man nysa och rapa samtidigt också! Hahaha
Dumpat någon? Mhm
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jorå
Varit i slagsmål? Några gånger för mycket tyvärr, haha.
Smugit ur ditt hus? Ja när jag var mindre.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Icke!
Hånglat med en främling? Yes
Älskar eller saknar någon nu? Älskar inte, saknar inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0