1 september 2011

Ohooo redan September! Imorse påväg till skolan så kunde man nästan känna hur hösten kom på en gång, så fort det blev ny månad ;P  Väldigt schizo väder mest hela dagen dock.


Jaha så vad händer?  Känns inte som jag gör annat än sover och går i skolan om jag ska vara ärlig. Har liksom inte riktigt ställt om mig och vant mig än, så jag blir lite lätt osocial de närmaste veckorna tills man kommer in i rutinerna. Men trivs som faaaaan i skolan och har sån kanonklass! Natha är lika bäng i huvet som mig, så har hittat den rätta liksom, haha ;D Sen finns det även fler klockrena tjejer som är så goa! Ser verkligen fram mot att spenadera dessa 40 veckor tillsammans med dom :)


Natha i skolan idag, hon satt och gjorde en berkäning på en av buketterna :)


Min solitär som jag gjorde igår. Kniphofia, nejlika och lite annat ;P


Idag slutade vi 12, kände inte för att sitta kvar så länge på studietiden efteråt. Kom hem, fixa lite, åkte iväg med Kakan till Mobilrep, hem igen där jag råka ta en alldeles för lång powernäp (men behövlig), vkna av åskan trotts att solen sken som fan ute...wth?! Sen nu på kvällskvisten har jag städat, diskat och plcokat iordning på kläder. Ska snart ner och handla lite nödvändigheter och så kommer frugan hem snart. Ska tvingamed henne på en långpromenad!

Aja, dags att röra sig. Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte tiden, sen så anser jag inte att man behöver skriva bara för skrivandets skull, när man ändå inte har nåt vettigt att skriva om, eller som många andra som bara sitter och klagar i vareeeenda inlägg mer eller mindre, haha. Hare gött!

Kommentarer
Postat av: towe

heja heja :D

2011-09-01 @ 19:13:46
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0