Zarah.

Hela min dag har bestått av massa Zaaarah. Känns som en evighet sen vi sågs sist, så det var välbehövligt!
Hon plinga på min dörr runt 12, perfekt eftersom jag fortfarande sov och hade min tvättid då. Så plocka ihop allt, knalla ner och ja, resten vet ni ju hur det går till.

Under tiden blev det att ta igen allt som hänt, massa skratt och roligheter. Verkligen saknat kvinnan!
När tvätten äntligen var klar så knalla vi först bort till Hemköp för att hämta ut min boxer till tv:n (återkommer till den senare...) och sedan blev det en runda på stan! Zarah köpte en kanonsnygg klänning till helgen, och jag själv hitta lite som kommer pryda min garderob inom snar framtid. Gjorde även ett besök på Paus, tack Zarah för sallad och en kanondaaag ;)


Tror jag blir lite lätt uttråkad när jag blir mätt, och därför slutar det alltid med att jag geggar ihop resterande mat! Detta är någon sorts blandning av räkor och tonfisk, haha fräscht!


Väl hemma igen så fick det bli att ta tag i disk och städning, samt plocka in all ren tvätt.
Nu till denna jääkla boxer då. Skulle behöva en man i mitt liv som sköter de där tekniska delarna som kan uppstå, men samtidigt då trivs jag förjäkla bra ensam! MEN...jag tror jag satt i 10 minuter och bara stirra på kartongen, sen övergick det till att stirra på de tre kablar och boxern som låg i lådan. Man ska inte ens behöva läsa medföljande manual, men jag granska den noga alldeles för länge. Till slut gick jag min egna väg och tröck in kablar lite här och var tills dom passa och till slut...voilá! Skiten fungera! Nu lider man av beslutsångest när det gäller vilken kanal man vill kolla på. Har man levt med endast 1,2,4, barnkanalen och 6:an, så vill man gärna se allt på en gång! Haha.


Nu ska jag gosa ner mig med tjejerna i en renbäddad säng och kolla på Andra Avenyn. Imorn blir det upp tidigt för promenad med Mimmi och hundarna ♥

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Nu ska bara skorna komma också! ;O

Brukar få sms om att det ska ha skickats, men inte än! Så jag hoppas, annars måste jag hitta ngt annat -.-

2011-10-26 @ 11:18:41
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0