Ständigt trött

Börjar tröttna på att gå runt och känna mig som en döing hela dagarna.
Förstår inte varför jag aldrig kan sova på nätterna? Som igår natt, eller morse rättare sagt då jag somna till runt 7 på morgonen, sen vakna till och från fram till kl 11. Somnar jag en stund på dagen, så är det ändå som att jag fortfarande är vaken. Kroppen får liksom ingen ro alls. Ögonen svider ständigt och jag går runt och fryser med världens huvudvärk. Wääh! Har jag turen nu inatt, så kanske jag kan få somna till nån gång runt 2.


Men fram till dess, så ska jag gosa ner mig med tjejerna och kolla på Jag saknar dig, för typ 2-3 gången haha.
Och saknar dig är precis det jag gör, såhär efter snart 3 veckor...



Ballehäng i somras! Jag ser otroligt smart ut, i know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0