Shenzi gör framsteg!

Tänkte mig en kort uppdatering om vad vi gör här hemma i Himmeta :)

Just idag har det inte gjorts allt för mycket, då vädret sög. Jag och mammi satt mest vid varsin dator haha. Men vi fixa även med höet på skullen, lekte med vovvarna, laga lite mat, gosat med hästarna och sånt där.
Jag körde även 30 svettiga och jobbiga minuter på crosstrainern förut (håller igång som fäään!!) och sen la jag mig i solariumet 30 minuter. Fick sällskap av Rambo som gosa ner sig bredvid, haha han är för go!

För övrigt så är allt helt underbart som vanligt. Jag mår kanon och saknar inte Norrköping det minsta :)
Shenzi gör framsteg med hundarna. Igår satt hon uppe i trappan och ropa efter mig så fort jag gick ner till undervåningen, så då gick jag dit igen och försökte få med henne ner, men det ville hon inte. Men idag har jag sett henne smyga omkring där nere vid ett antal tillfällen :) Så imorgon är nog rädslan förbi, haha.
Och på tal om Shenzi...min pappa verkar ha svårt för hennes namn, så nu mer heter hon Fueng shui! Vet inte om det är lättare eller bättre, men ett tilltalsnamn får hon ju då iaf ;D Esmet hon går runt och jamar konstant och letar pojkar, vilket det inte finns några av här. Hoppas hon ger sig snart, hon går oss på nerverna min lilla tös.


Nae, dags för mig att kolla klart filmen och sen sova. Blir att ta sig upp tidigt imorgon, ska följa med mamma till Sarah och verka hennes hästar. Sen blir det även lite mys med våran Zander!!! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0