Puss!

Ligger i sängen tillsammans med Fueng-shui just nu. Vi skulle kolla film, men det enda hon gör är att kväva mig med sin paddlikande chillställning över min hals, samt att hon tvångspussas! Gulle!


Ännu en dag med framgång, haha.


Fullspäckad dag imorgon för övrigt!
Klockan 4 imornbitti åker mamma och pappa till Sthlm för att jobba hela dagen. Jag ska försöka ta mig upp kl 6, har en del att styra med, bland annat;


- Ge hundarna frukost
- Fodra hästarna, fylla vatten
- Långpromenad med hundarna
- Dammsugning av huset
- 30 min solning
- Promenad igen
- Luncha hästarna
- 30 min på crosstrainern

Fullt upp imorgon men jag klagar inte. Får röra på mig en jäkla massa iallafall :D
Hmm, borde dra igång den där filmen nu iallafall och sedan försöka somna! gNat!




Kommentarer
Postat av: william

wow, mycket att göra;D



SV; naw tackar så mycket^^

Vad tycker du om mina "Fall In Love" foton som jag har tagit:D?

2011-10-20 @ 16:40:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0