Ok...

Detta är väl till för att kunna uttrycka sig? Skriva ner vafan man tycker om saker och ting? Fine, då kör vi.


Fast, vet inte vart jag ska börja, och känner jag mig själv rätt kommer detta bli en osamanhängande text, pga att jag inte ens vet hur jag ska kunna uttrycka mig i ord. Så djääävulskt mycket som kretsar kring i huvet just nu. Mest arg och förbannad hela tiden, vissa stunder jävligt ledsen. Skuldkänslor och dåligt samvete. Gråtit ögonen ur mig.
Hela den här situationen är så överdramtiserad. FINE, både han och jag gjorde fel. Men det låter mer eller mindre som jag legat med din pojkvän? Och så är verkligen inte fallet.  Du hatar, kommer säkert alltid göra. Jag har sagt mitt, kan inte göra mer, så länge du inte själv vill. Visst, du mår dåligt...men vad gör jag? Är det någon som ser och kan förstå den ånger jag bär på? Tillochmed denna tredje person, tycker att detta gått överstyr. Att en skitgrej blivit till sånt kaos.
Det är ungefär miljontaaaaaaals ord i min skalle just nu, som jag inte kan uttrycka i ordentliga meningar. Vill bara ha min bästa vän tillbaka. Jag älskar dig, nåt så otroligt. Du har varit min bättre hälft i 4 år, du har hjälpt mig genom saker, alltid funnits där. Jag har försökt göra detsamma för dig. Ställt upp vad det än varit.
BAAAAJS !!!! Jag är så bra på att sätta ord på känslor, visst? Äh, jag ger upp. Jag styrde till saker och ting genom att pussa en polare, som min bästa vän tycker om. Så, där har ni det. Hemska människa. Dock så är denna kille som sagt en gammal polare, som jag aldrig haft nåt intresse av. Just då var det bara "en kul grej", tyckte vi båda. Men det blev så fel. Well, shit happens.




Förövrigt, så är jag den som faller för äldre män. Men tror fan jag fått en liiiten crusch om Ulrik Munther, haha.
Skärping Nu Johanna, ta dig samman kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0