Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Det är nog sant, och jag har nog även gjort det. För just nu känns allt bara så jäääkla bra! Allt rullar på, jag mår bra, finns inga bekymmer och snart är jag hos min familj ♥
Jag har dom jag behöver och älskar i mitt liv, och mer kan jag inte begära.



Idag har jag varit väldigt aktiv, superskönt att få saker gjort :)

Gick ner på stan, kolla till rekryteringen på AF, gick till banken och andra ärenden. Bara det blev en ordentlig promenad! Hem, käka och så var det bara svida om för att ge sig ut på en springrunda. Kneippen, strömmen, Himpa, strömmen. Min kropp är helt slut för en gångs skull och jag hoppas jag kan somna skapligt inatt ;D



Haha knäppa Sinus i somras hos mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0