home sweet home

Äntligen lördag!


Väskan är packad, och katterna med snart. Ska vänta på att min mor jobbat klart hos Karin, så ska vi sedan åka heeeeeeem.  Gör slut med mitt fina Norrköping ett tag, men vi kommer finna vår väg tillbaka till varandra, vet dock ej näääär :) Missar förmodligen inte allt för mycket här hemma haha.
Haha oj vad mina föräldrar kommer vilja döda mig...eller Esmet snarare! Tror hon känner på sig att vi ska åka nånstans idag, för hon har nämligen börjat med sitt vrålkåta skrik igen! Tur Rambo finns som kan göra nåt åt saken, iallafall för en stund ;P


Ae, dags för dusch och slå Esmet lite. HOn ligger och spänner porrblicken i mig, och svankar! INTE OK! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0