Härliga Måndag!

För en gångs skull så kan jag faktiskt säga att jag gillar måndagar, iallafall idag!


Starta dagen med en långpromenad tillsammans med Mimmi och hennes systers hundar runt strömmen. Haha tjejerna var helt slut när vi väl kom ner till stan igen. Läskigt mysigt att gå bland höstlöven, prata om allt och inget, med två bushundar.


Pippi buuuus! Kuta omkring mest hela tiden, haha.


Haha Mimmi är bra på att sätta på koppel ;D  Dock trodde Pippi att det skulle va så tydligen och gick runt så!


Snygga damer! Wilda och Pippi :)


Tog även en runda på stan, solade och så hann vi även med lite Donken-häng.

Faaaast, så kul vare väl inte det som shoppades. Elleeeer?




Määäh. Har en skinande ren lägenhet, så nu ska jag ta en efterlängtad dusch, sen ge mig ut på en promenad igen. Behöver rensa huvet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0