Gårdagen

Eftersom jag legat sjuk idag, och för det mesta bara sovit så har jag då inte gjort sådär jättemycket denna dag. Låg med migrän i flera timmar, sen är det hosta och förkyldning på det -.-


Meeen vad gjorde jag igår då? Jo jag gick ner till Patrik där vi lagade mat, baka muffins samt drack morgan, Mojito och nån god grogg jag blanda ihop, hah ;D


Behövs rediga kanoner för att klara av att röra runt lite i en bunke, haha! ;D


Snygg, kladdig tjej!


Haha vi kanske ser ut som vänner på denna bild. glada o jäkliga, men jag tror jag vet anledningen till vårat break up; sammarbetsproblem, hahaha. Kriiig igår.


I väntan på....


...våra apgoda muffins ;D


Bus-sputte!


Avsluta kvällen med fiiilm; What happens in Vegas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0