8 oktober 2011

Gooood middag! Haha, låter som en gammal tant.


Det där med att gå upp vid 6:30 för att se om det fanns en tvättid på morgonen, gick sådär när man somna kl 6 imorse. Men knallade ner för en stund sen för att sätta upp ny tid, men då var min granne så snäll, som gav mig hennes tid! Urgulligt, så min dag är mer eller mindre räddad :)  Ska snart knalla ner md resten så som handdukar och sängkläder, så man får det gjort också. Blir även storstädning samt disk. Så jag har lite att sysselsätta mig med några timmar framåt nu.


Annars? Några planer för lördagen? Jag har mer eller mindre planer, men får se om jag orkar då jag inte känner mig heeelt frisk än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0