2 oktober 2011

Sjukliiiing!
Orkar verkligen inte. Började igårkväll med något feberliknande, samt illamående. Och idag är det bara värre. Får hoppas på att lite sömn kan få bort skiten.


Annars har jag haft en av de bästa helgerna på länge! Fredagen bjöd på rusdryck, biljard tillsammans med bror, hans vänner och så Djimmyboii. Drog vidare till VK senare på kvällen och där dök även Jaana, Linda och Alex upp! Toppen kväll med goda drinkar och massa skratt. Dock var det någon liten snorunge som fick en extrem snefylla och gav sig på en av oss utan anledning. Ett snack med polisen, för att sen bege sig hemåt :)

Igår skulle jag ha följt med på bowling först, men skippa det eftersmo jag kände mig lite slö pga av huvet och det. Tänkte att om jag får i mig några bääääärtz så kanske det bli bättre, men blev bara trött. Så istället för att följa med på party, så fick det bli film hela kvällen. Men jag klagar inte, alltid skönt med sånna kvällar också.

Aja, jag ska gosa ner mig i sängen igen och sätta på nån kass film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0