Vindruvor?

Haha fick en kanonstart på denna dag (morgon?).  Stack bort till Arbis och där möttes jag av min man Alex :) 
Fick en rundtur, och daaamn vad mycket läskiga rum det fanns! Satt även och prata om allt och inget, och det hela slutade sen med att jag visade vilken brutal och häftig spottare jag är när jag röker! Alex garva så han grät...Kan inte förstå det? Kan heller inte förstå hur jag aldrig blev den häftiga i rökrutan liksom, haha!

Lycklig gift med denna man...det har satt sina spår! Haha jag är snigg!
Sugen på vindruvor...någon?  Inte?
Kanske dags att dra igång en film och försöka somna så man orkar med dejten med Zarah imorgon! :D 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Sv; kommer inte bli någon snö ju ;(



Och bäst för Dej att du orkar!

2011-11-23 @ 10:02:02
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0