Sick.

Vet ej vad det är, men på senaste tiden verkar det som mitt immunförsvar börjat svika mig. Förut var jag näst intill aldrig sjuk, även om jag ändå umgicks med folk som hade influensa eller såna där sjukliga saker. Denna höst, har jag inte varit annat än sjuk eller förkyld känns det som. Började igårkväll med ont i halsen och snorig nöss, under natten blev det feber och kallsvettningar haha. Det har fortsatt idag så har mer eller mindre bott i min säng eller soffan.
Så nu resten av kvällen, tänker jag fortsätta på det spåret. Ska bädda ner mig, kolla på senaste SoA avsnittet, käka kylskåpskall kebabrukke (finns inget godare!!) och så får det blir chips och cola som efterätt! Tur man rör på sig annars, så man kan ta en sånhär dag när det verkligen behövs ;P
Skulle hellre må såhär just nu!

Kommentarer
Postat av: Paaaaatrik

Ooohh ett polerat klot, gör som barney istället skvulpen och bli awesome igen

2011-11-10 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0