Nervös.

Klockan tickar iväg och jag insgå precis att jag booorde frösöka sova med tanke på att jag har en del att styra med imorgon.

Först och främst:

Ska till vårdcentralen för att kolla upp denna mystiska fläck som kommit från ingenstans. Mörkbrun, med en röd ring runt om. Eller...i samband med att jag börja sola igen, så upptäckte jag denna efter några dagar. Jag har intalat mig själv det värsta, bara för att kunna andas ut när det inte är något farligt, haha typiskt mig ;D

Efter det besöktet måste några samtal ringas, lägenheten åker på en storstädning, fixa med skola och på kvällen vid 18:15 ska jag infinna mig på Harrys för jobbintervju! Lagom nervös, men det kommer nog gå kanon!
Så lite sömn nu skulle inte skada så jag orkar med morgondagen :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0