Nattpromenad

Nyss hemkommen från en 1 mil lång nattpromenad med trevligt sällskap :) 
Har nog pratat ihjäl stackars Kricka, haha. Men jag blir lätt rastlös på kvällen och mer eller mindre hyperaktiv, så munnen går i ett. Även om jag inte har ett enda vettigt ord att säga!
Så efter att ha bränt ett flertal kalorier, och fingrarna är som isbitar så får det bli att svida om till myskläder och krypa ner i sängen med mina flickor. Blir nog en film, typ The Benchwarmers. Brutalt rolig film!


Natti! :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Sv: haha Jarå!! :D

Har en gratisbiljett på mitt biokort som jag kan använda! ;F så när du känner förT!!

2011-11-17 @ 09:46:20
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0