Lovely!

Vet inte vad det är, eller vart det kommer ifrån, men hela dagen och speciellt nu ikväll så känner jag bara sånt jäkla glädjerus! Finns ingenting att klaga på, inget som är jobbigt eller motbjudande, inget som kväver eller är värt att hatas! Jag antar att jag lever för första gången på länge, med de finaste vännerna omkring mig! :)

Haha bild från i fredags! Mina bäääzta tjäjkåmpiZar ♥
Snart kryssning med, vilket kommer bli helt awesome och förmodligen slutar det nu med att vi blir hela 14 stycken! Haha kaos redan på bussen påväg till Sthlm ;)  Längtar som en tööönt eller nåt liknande!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

skulle dom andra med alltså? eller vet du fortfarande inte? ;P

2011-11-21 @ 23:12:37
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0