Kryssningen - part 1.

Var helt död igår när vi kom hem till Norrköping igen, så somnade ganska omgående när jag la mig framför datorn. Och idag har jag haft en heldag med Mimmi, men nu så...bättre sent än aldrig ;P



Hade hur kul som helst tillsammans med fina vänner! Världens liv på bussen mot Sthlm, efter 15 minuter på båten befann sig alla på puben, en såndär mysig engelsk pub typ! Och därifrån vare fullt ös hela kvällen. Tror allt hände, och det kunde inte ha blivit bättre!!! Vaknade kl 8 på morgnen av att båtfan gunga utav bara helvete, så då knalla jag upp, gick till rökrummet och sedan vidare till hytten för en öl (ville inte bli bakfull, haha) Sååå, tack alla för 24 aproliga timmar!




Alla var på topp ;)

















Haha jäkla skitunge!




























Hahaha saknar våran sunkiga hytt! Stackars städerska ;P  
Så jääääkla mycket bilder så detta får räcka, så länge. 



WE MISS YOU STASHGUY!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0