'

Halloj!

Hemma efter en väldigt lång, men riktigt trevlig dag samt kväll :) 
Det har varit en blandning mellan att göra måsten, och en visit hos min käre bror. 
Mötte upp Djimmyboii i förmiddags, fixade med massa måste, gick genom hela jäkla stan, dampa och hade allmänt trevligt med pojken. Haha, istället för att dra en diss mot han, så dissa jag sönder mig själv istället:
Jimmy: Cp-barn! 
Jag: AAAH, det kan du va, men jag är!
Det blev liksom inte som jag hade tänkt mig, haha.
När vi inte längre skulle åt samma håll, utan vi bestämde oss för att ge upp för dagen så knallade jag hem till bror som sagt. Han laga supergod mat, vi glodde på tv, samt lira Skyrim. Eller, det sistnämnda var det mer han som gjorde, jag kolla på och var rädd för en konstig drake!
Storebror hamna i en brutal matkoma och vakna inte upp förrän nån timme senare, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0