'

Det är verkligen helt värdelöst att vara sjuk. Det två senaste dagarna har jag endast sovit, sovit, nötat Scrubs, sovit, glott på TV och sovit! Har snart nött in en gång i golvet från att ha gått från säng, till soffa, till kök. Aja, borde bli bättre tills imorgon får vi hoppas :)
Imorgon är det en vecka kvar tills jag fyller 21, och jag åldersnojan är lika brutal som när jag fyllde 18,19 och 20 år. Haha. Det är även inte långt kvar till kryssningen som jag och resten av gänget sticker iväg på bara några dagar efter min födelsedag och tror att jag är söndertaggad! Dock så har jag ännu inte hittat något att kul att ha på mig, mer än mina awesome shoes från Nelly då. Har suttit och kollat runt, men inte hittat något som passar sig. Nån som har några tips på snygga, lite kortare klänningar? :)
Hitta dock denna snygging från H&M 399:- Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0