De senaste dagarna!

Förbannad...BAAAAJS! Skrev precis ett inlägg, som sedan råka försvinna, sååå jag börjar om, men med ett kortare! 
Varit dött här senaste dagarna, men jag har haft fullt upp tillsammans med mina fina vänner :)

Onsdag: Middagsdejt med Zarah på Pasta Snäckan, gooodaste! Fick även en present av henne, och oj så glad jag blev när jag såg att det var en ny kamera! :D
Dagen/kvällen fortsatte med öl på Snap Inn Bar, mer festligheter och så en utgång på det! Kunde inte fått en bättre födelsedag :) Tack alla!
Torsdag: Bakfull, vilket resulterade i soffhäng samt onyttigheter! Perfekt ;)
Fredag: Stan med min vapendragare. Lite klädesshopping, samt annat smått & gott! Efter ett besök på glasbanken så knalla vi upp mot mig, där Zarah blev upphämtad av sin man och jag fick både klart på städning och tvätten! Min kväll spenaderade jag med min fina vän Jimmy. Öl, skratt, bus, kedjerökning och Lejonkunge utgjorde en kanonkväll :)
Lördag: Soffhäng, halvt bakfull med film. Runt kl 18 drog jag ner till Zarah och Pierre där vi käka pizza/keeebab, kolla på Freaky Friday, fixa med bokningslapparna till imorn (idag?) och så blev det även tårta som Zarah bakat själv, supergod! Knalla hem rätt skapligt, somna i soffan och vakna klockan två av att det blåste saaatan ute, men även att jag tydligen var utvilad. Borde ligga och sova nu eftersom jag ska upp om 4-5 timmar -.- Meeen men, vi sticker äntligen väg på kryssningen senare sen runt halv 12!!!! Längtat som fan, åker med bästa gänget :D
Sååå, nu vet ni vad jag har styrt med! Återkommer måndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0