Utanför mitt fönster.


Månen är brutalt full och stor ikväll.


Har iallafall haft en jättebra dag! Kände att jag inte behövde göra massa måsten idag, utan ville lägga tid på att umgås och ha trevligt. Så jag mötte upp födelsedagsbarnet Zarah på stan. Hon följde först med mig till banken och sen för att lämna in papper, och efter det så ville jag vara snäll och bjuda på födelsedagsfika. Dock slutade vi på Pastasnäckan då båda var hungriga och deras pastasåser är så otroligt goda där! Mätta och belåtna så gick vi hem till henne där det bjöds på Red velvet cake(?) och så hittade vi även en ytters intressant sida på internet som det ska göras beställningatr ifrån för sommarens alla nöjen :)

Senare så mötte jag upp min älskade man! Oh som jag längtat efter honom. Han var ju iväg och lanade hela förra veckan så då hann vi inte ses så mycket, och ihelgen blev det bara en kort visit hos honom. Så ikväll lagade vi mat och kollade på film ihop. Älskar dom här små sakerna man gör i ett förhållande. Låg och myste i soffan och sedan var jag tvungen att knalla hem till min lilla skönhet här hemma, och vilket välkomnande jag fick. ♥

Nu ska jag kolla på film...eller serie, haha ovanligt! Kanske tillochmed blir en klassiker; Ronny & Ragge ;D

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Red velvet cake indeed ;)

Och det var en väldigt trevlig dag. Tack för maten :D

Nu ligger jag här med Sodapop på kudden bredvid som massa purrar och är gosig!

2011-05-17 @ 00:16:38
URL: http://Cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0